15 favourite feelings tag

15:37

Egészen meglepődtem, hogy milyen nehéz is összehozni egy tisztességes 15 pontból álló kedvenc érzés listát, ezért is nem sikerült ezt tökéletesen teljesíteni, hiszen néha sablonosan tekintem a világot, és nem is szeretem, de azért próbáltam felfedezni azokat az értékeket, dolgokat, eseteket, amikor átjár az a tökéletesség érzése.


1. reggeli fél óra kávé ébresztő
2. unokahugik ölelése
3. zuhanyzás zenével
4. pár szabad, csendes, magányban eltöltött perc
5. ha segíthetek, bárkinek, bármiben
6. nyári eső az arcomon
7. új könyv a kézben
8. barátokkal lenni, beszélni, nevetni, szabadnak érezni a világot
9. céltalan utazások
10. orgonaillat tavasszal
11. pillanat, mikor rájövök, hogy bizonyos esetekben mit is akarok
12. kreatívkodások
13. a ritka pillanatok egyike, mikor gitárt ragadok, egyszerű dalokat játszok, és mellé énekelek
14. elbújni egy könyvvel úgy, hogy egész nap ne találjon rám senki, és majd csak akkor jövök elő, mikor már az utolsó szót is elolvastam
15. ha boldognak látom az embereket, olyankor én is boldognak érzem magam

A vizsgaidőszakom kellős közepén kaptam meg ezt a tag-et Dorinától - és köszönöm is neki :) -, Eszter azt mondta, hogy csináljam is meg rögtön, hogy legalább egy picit kitekintse a szomorú valóságomból és a könyveimből, de akkor épp nem voltam képes rá. Valójában akkor már gondolkozni sem tudtam reálisan, csupa buta és rossz dolog jutott csak az eszembe. Viszont azóta már szépen kipihentem magam, és fokozatosan össze is kaptam magam - már amennyire lehetséges volt.

Nem jelölök további embereket, aki szeretné töltse ki bátran. :)

You Might Also Like

0 hozzászólás

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe