2k16 - terv

13:23


Ezt is lassan szokásként kellene felállítani, mert bár mindig írtam a naplómban apróbb pontokban terv-szerű dolgokat, elfeledkeztem róluk, és nem sok minden valósítottam meg. Ezért is kezdem úgy az évet, hogy ide szépen felvezetek mindent, hogy aztán év végén le tudjam ellenőrizni a megvalósításokat. Nem tervezek nagy dolgokat, apró lépésekkel kezdem alakítani a dolgaimat.

Egyetem terén
Illendő lenne végre a maximális teljesítményemet hozni, mint vizsgák, mint pedig felkészülések szempontjából. Hiszen tudom nagyon jól, hogy sokkal több mindenre vagyok képes, mint azt eddig sikerült elérni. Nehéz, de hát soha senki nem mondta még, hogy könnyű lenne.
Szóval igen, ezennel megígérem, hogy akármennyi is fáradt leszek, lusta, vagy épp közömbös az adott téma, tárgy iránt, odateszem magam maximálisan, hogy a legjobbat sikerüljön elérni.

Blog terén
Szeretném bevezetni azt a poszt-sorozatot, amit nagyon sok oldalán láttam már, és igazán tetszik is, mégpedig a heti boldogság összegzőt, hiszen mi lenne jobb dolog, mint minden héten megemlíteni néhány szép dolgot, amelyekből majd év végén szépen lehet csemegézni a szép emlékek után.
Ugyanakkor tervben van még néhány dolog, amiket szeretnék megvalósítani, bár nem tudom, hogy erre mennyire lesz ötletem, energiám, mindenesetre szeretnék többször jelentkezni, mint az az elmúlt évben, és azelőtt is tettem.

Könyvek terén
Az idei elsődleges cél lenne a 25 könyv elolvasás. Tavaly a 30-at jelöltem ki, aztán pár hónap múlva le kellett csökkentenem 20-ra, mert rájöttem, hogy képtelenség lenne elolvasnom annyi könyvet. Végül 23 jött össze, és ha ezt idén még megtoldom 2-vel, pont elégedett is lennék. Persze, ez nem jelenti azt, hogy csak és kizárólag ennyi lesz a végeredmény, de ez a minimális határ. :)

Az életem terén
Mindenképp az lenne a legfontosabb, hogy leszokjak arról a hihetetlenül rossz szokásomról, hogy mindenre rágörcsölök, mert a vége úgyis csak kudarc lenne. Volt pár sikertelen évem már, szeretném ha a 16-os év végre nem monoton eltöltött percekkel lenne tele. Szeretnék valami újat az életembe, vagy valaki újat, valakiket. Nincsenek nagy terveim, csak egyszerűen szeretném hagyni, hogy történjen az, aminek történnie kell, és lehetőleg ne akadályozzak meg semmi jót a félelemre hivatkozva.

Egészség
Ez mindig egy kardinális probléma nálam. Próbálkozok, komolyan, de a végén sosem jön össze betartani a saját megszabott terveimet. Itt meg nem a kajákról van szó, nem szeretnék semmit megvonni magamtól, csupán a mennyiségek lesznek kevesebbek, az mindig bejött. Ugyanakkor a napi +20 perc testmozgás az elsődleges cél az amúgy megszokott, átlagos napi adaghoz a séták, és egyebek mellett.

Tényleg nem terveztem sok mindent, de azért szeretném, ha legalább egy olyan sikeres év lenne az idei, mint a tavalyi volt, ha nem sikeresebb! Követem az álmaim, és meglátjuk, hová is visznek :)

Nektek milyen terveitek vannak, vagy vannak egyáltalán, vagy hagyjátok történni a dolgokat, ahogy éppen jönnek? :)

You Might Also Like

0 hozzászólás

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe