Várólista csökkentés 2016

15:54

Eddig mindig összeállítottam magamnak egy listát, hogy körülbelül miket szeretnék elolvasni, és valahogy mindig egy teljesen más elolvasott listám alakul ki, mint az eltervezett. Ez mondjuk nem is akkora probléma, ha nem lenne így is egy halom olyan könyv, amiket már egy ideje szeretnék elolvasni, és nem jut rá időm, vagy épp a kedvem nem úgy hozza, így még folyamatosan hozzácsapok pár tucat könyvet a várólistához, és a végén már több az elolvasandó, mint az elolvasott.


Így viszont a 2016-os évre beterveztem a várólista csökkentő kihívást, ami szeretnék is teljesíteni, hiszen az a 12 aktuálisan megjelölt könyv nem olyan sok, és próbáltam úgy összeválogatni, amik a leginkább érdekelnek, amikkel már régóta szemezek.

Itt is lenne az alap lista:

1. Aldous Huxley: Szép új világ
2. Alekszandr Szergejevics Puskin: Anyegin
3. Émile Ajar: Előttem az élet
4. Jane Austen: Emma
5. Jodi Picoult: A nővérem húga
6. José Saramago: Vakság
7. Joseph Heller: A 22-es csapdája
8. Lois Lowry: Az emlékek őre
9. Markus Zusak: A könyvtolvaj
10. Mihail Bulgakov: A Mester és Margarita
11. Neil Gaiman: Csillagpor
12. Murakami Haruki: Kafka a tengerparton
(Polc)

Alternatív változatot nem állítottam össze, mert akkor biztos, hogy ezekből párat kiütnék, és azt nem szeretném, így most törekszem követni a terveket. Amint vége lesz a vizsgaidőszaknak befejezem a félbehagyottakat, utána pedig csak ezekre koncentrálok. :)

You Might Also Like

0 hozzászólás

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe