Tavaszi lendület

10:09

Az utóbbi időben egy kicsit szétestem, szétestek a napok, az egyetem, és már azt sem tudom, hol áll a fejem. Elég nagy a hajtás - illetve kellene legyen, de még mindig nem értettem meg, hogy akkor most mi is van, és még mindig hihetetlen az egész.

Ahogy ma jöttem vissza Vásárhelyre, és láttam szépen elszaladni a tájat a vonat mellett, illetve azt, ahogyan a csíki, lemaradott, kopár tájból átérek ebbe az élénkzöld csodába, ami tele van virágokkal, illatokkal! Tényleg különös, hogy csak néhány kilométer a távolság, mégis mennyire különbözik a természet. Otthon majd csak májusban lesz olyan csodaszép minden, mint most itt. Igazából ez nem is zavar, azt is szeretem, meg ezt is - úgy, ahogy, de szeretem, csak nem akarom elfogadni.


Talán említettem már, hogy nem igazán szárnyalok a várostól, nem a szívem csücske, úgy érzem, túlnőttem rajta. Mondom én, aki 18 éves koráig egy ennél 4x kisebb város mellett élt. A tavasz viszont megszépít mindent. Teljesen mindent, és még azt is eléri, hogy egy kicsit szeressem, és ne kényszerből kelljen itt élnem.

Ideje ismét felvenni a lendületet és mindenhova elmászkálni, ahová hívnak, hiszen most van itt az ideje élni. Igaz ám, hogy egy hónap múlva már nyakig leszek a vizsgaidőszakban, illetve már most benne vagyok legalább derékig, de még úszni tudok, haladok is, azt hiszem.



Egy kicsit illene más irányba terelni a gondolataimat, és folyamatosan ne a szomorú dolgokra koncentrálni, hanem meglátni a vidámakat. Felfedezni a napfényt, ami aztán az egész napomat bearanyozza. Azt hiszem jó úton haladok, mert valami most minta tényleg változásban lenne. Bár lehet, hogy ezt csak beképzelem, de ha annyira akarom, meg annyira vágyok rá, akkor biztos bekövetkezik, mert miért is ne? Minden megvalósítható, csak egy kicsit akarni, meg tenni kell érte.

Ilyen csodaszép idő volt a hétvégén, hogy még a hintára is kiültem egy kicsit olvasni. :)


Nem várok nagy változásokat, csak egy kevés frissességet, mosolyt, hogy aztán elhitessem az egész világgal, hogy minden rendben, és tényleg rendben lesz, mert ez az, amit akarok. Mondom én, a tavasz meghülyíti az embereket, engem is, de legalább jó irányba tereli a látásmódomat!

You Might Also Like

0 hozzászólás

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe