Áttérés

10:58

Őszintén megígértem magamnak, hogy nem csinálom többet ezt a költözök ide, költözök oda procedúrát, de valljuk be, a wind-and-sunshine nem való hozzám. A fekete-tea inkább. pedig ez már megint a második fellépés normális blog formában, ezen a címen. Na mindegy, én már csak ilyen vagyok.
Elődjeként ott a tumblr blogom, amit használok a mai napig, és ezt a címet már önmagában is imádom. Ezért itt és most megnyitom a fekete-tea.blogspot kapuit.

Az utolsó írásaimról nem is szólok, csupa csacsogás, semmitmondó üres beszéd. Valahogy itt átértékelem a dolgokat, és másképp alakítom ki az egész megjelenésemet, hogy ne nézzem már én se magamat egy hisztis gyereknek. Az utóbbi időben a világot, és az életemet is teljesen másképp látom, sokkal optimistább vagyok, és végre tudom értékelni azt, ami bennem van, ami vagyok, és nem próbálom meg elrejteni mindenki előtt. Próbálok beilleszkedni, próbálom úgy alakítani az életemet, hogy minden jó legyen, és ne kelljen bármi miatt is szorongani.

Rengeteg mesélni valóm akad, valamikor arra is sort kerítek, mert ha már így áll a dolog, az egész nyaramat leírom, kezdve a ballagással, érettségivel, felvételivel, nyaralással és a bulikkal. Kicsit késtem csak meg, de ezt felfogom egy jó kis nyári összegzőnek. Amúgy is hétfőn kezdődik az egyetem, pénteken költözök fel Vásárhelyre, és annyira király lesz minden, hogy csak!

Hamarosan jelentkezem. Au revoir!

You Might Also Like

0 hozzászólás

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe